قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

با عرض سلام خدمت تمامی بازدیدکنندگان و مشتریان فروشگاه اینترنتی جی بی پیرینت

به اطلاع تمامی بازدیدکنندگان می رساند که استفاده از کالاها و خدمات این فروشگاه منوط به قبول شرایط ذکر شده در ذیل می باشد:

شرایط و مقررات فروشگاه جی بی پیرینت

1- از نظر حقوقی، در معاملات سایت جی بی پیرینت ( جی اند بی) ، به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آنرا در سایت فروشگاه انتخاب و اقدام به درخواست نموده است .

2- ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده است . تنها مبلغی که در موارد معین به قیمت کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود. مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده در سایت درج شده و فروشگاه ایترنتی به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، این فروشگاه هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.

3- سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده ، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

4- هر گونه نقص و یا عیب فنی بایستی در لحظه تحویل سفارش به متصدی تحویل کالا اعلام و کالا مرجوع گردد.

5- خریدار موظف است مبلغ سفارش را هنگام تحویل کالا (در صورت انتخاب پرداخت نقدی) بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه،  فروشگاه اینترنتی حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.

6- در هنگام خرید کالا و خدمات در انتخاب محصول دقت فرمائید که کالای انتخابی شما همان محصول مدنظر و مورد نیازتان باشد، کالای فروخته شده به هیچ عنوان مرجوع یا تعویض نخواهد شد.

7- فروشگاه اینترنتی جی بی پیرینت هیچ گونه مسئولیتی را در خصوص کارکرد سایت که می تواند از عواملی خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه باشند (همانند نقص اینترنت، نقص تجهیزات سخت افزاری و مسائل مخابراتی و …) را نمی پذیرد.

8-  فروشگاه اینترنتی جی بی پیرینت هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتویات سایت هایی که ارتباط با آنها به واسطه آگهی و یا لینک دادن به  فروشگاه اینترنتی ما شکل می گیرد را نمی پذیرد.

9- کلیه هزینه های ارسال از محل استقرار و ارسال که توسط فروشگاه مشخص گردیده است  تا محل تحویل کالا به دست مشتری به عهده خریدار خواهد بود مگر در شرایطی که فروشنده هزینه حمل را مطابق با قوانین پذیرفته و در صورت حساب مشتری لحاظ گردیده است .

10- فروشگاه اینترنتی هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحات سایت خود نمی پذیرد، سرویس های سایت همانگونه که هست ارائه می شود و فروشگاه اینترنتی تحت هیچ شرایطی تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می تواند ناشی از عوامل طبیعی، نیروی انسانی خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابرات و غیره باشد بر عهده ندارد.

11– فروشگاه اینترنتی جی بی پیرینت به هیچ وجه اطلاعات منحصر به فرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا متعهد است از حریم خصوصی کاربران محافظت نماید.

12- کابران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل فرمایند، بدیهی است در صورد ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری نخواهد بود.

13- کاربرانی که جهت خرید کالا از درگاه های پرداخت آنلاین استفاده می نمایند به این نکته دقت داشته باشند، که حتماً پس از اتصال به درگاه اینترنتی بانک مقصد ، از صحت اتصال به درگاه اطمینان حاصل نمایند و همچنین توجه داشته باشند به دلیل پیگری های لازمه کد رهگیری را نزد خود نگهداری نمایند .

به دنبال کارتریج مناسب چاپگر خود می گردید؟

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پل های ارتباطی

021-86070027

info@gbprint.ir

فرم انتقادات و پیشنهادات

پشتیبانی

دانلود برنامه جی اند بی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آریا لیزر ماه رویان ( گروه جي اند بي ) می باشد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.