بازدهی و مقدار چاپ کارتریج های جی اند بی

سیاست های شرکت جی اند بی بر آن است که برای تمامی کارتریج های لیزری تولید شده تعداد چاپ و مقدار بازدهی هر کارتریج را مشخص می نماید. این اطلاعات به این منظور در دسترس عموم قرار می گیرد تا عاملی برای مقایسه محصولات این شرکت با دیگر رقیبان باشد نه برای پیش بینی دقیق مقدار چاپی که شما از کارتریج های جی اند بی بدست می آورید. این به خاطر آن است که مقدار چاپی که برای هر کارتریج اعلام میشود میانگین مورد تایید این شرکت بر اساس استاندار iso می باشد. که بسته به نوع کارتریج (معمولی یا مخزن بزرگ) این عدد می تواند متفاوت باشد. همچنین تعداد برگ چاپ شده توسط کارتریج های جی اند بی با توجه به نوع استفاده کاربران از آن نیز می تواند متفاوت باشد. لازم به ذکر نیست که مقدار چاپ هر کارتریج به عواملی همچون نوع چاپگر، محتوای صفحات، شرایط محیطی و مقدار چاپ یک رنگ یا چند رنگ بستگی دارد .در سال های اخیر تعداد چاپ هر کارتریج بر اساس استاندارد های iso تعیین شده است. که این استاندارد برای کارتریج های رنگی و سیاه سفید متفاوت است. قبل از معرفی استاندار iso لازم به ذکر است که شرکت جی اند بی استاندارد ۵ درصد چاپ بر روی برگ را معیار خود قرار داده است که همان استادارد های iso می باشد.

استاندارد چاپ کارتریج های سیاه و سفید بر اساس 19752 ISO/IEC

طبق دستورالعمل های 19752 ISO/IEC کارتریج باید بتواند صفحات استاندارد (در پایین متن نمونه آن را مشاهده می کنید) را تا پایان یافتن تونر خود چاپ کند.
این استاندارد از سال 2004 ایجاد و برای تمامی کارتریج های جی اند بی استفاده شده است

استاندارد چاپ کارتریج های رنگی بر اساس 19798 ISO/IEC

طبق دستورالعمل های 19798 ISO/IEC کارتریج باید بتواند صفحات استاندارد (در پایین نمونه آن را مشاهده می کنید) را تا پایان یافتن تونر خود چاپ کند
این استاندارد از سال 2006 ایجاد و برای تمامی کارتریج های جی اند بی استفاده شده است
با تمام این موارد لازم به ذکر است که بازدهی چاپ کارتریج بسیار به نوع و مقدار چاپ بستگی داشته و بسته به کاربرد مشتری عدد مقدار چاپ می تواند بسیار بیشتر و یا حتى بسیار کم تر باشد.

روش تست مقدار چاپ کارتریج بر اساس استاندارد های iso

بسته به نوع کارتریج (رنگی یا سیاه سفید) صفحات تعيين شده تا پایان کارتریج چاپ می شوند. سپس همین روند برای سه کارتریج دیگر(در صورت رنگی بودن سه سری دیگر) در چاپگر های متفاوت تکرار می شود. شما می توانید جزئیات استاندارد های چاپ ISO/IEC در www.iso.org مشاهده نمایید.

آشنایی بیشتر با ایزو

این سازمان در واقع بزرگترین توسعه دهنده و ناشر استانداردهای بین المللی در جهان است. که در بیش ۱۵۷ کشور جهان دفتردارد که دفتر مرکزی این سازمان در ژنو سویس قرار دارد. این سازمان غیر دولتی پلی بین بخش خصوصی و دولتی می باشد کهبسیاری از موسسات عضو این شبکه از طرف دولت خود ماموریت دارند.

چگونه می توان مقدار چاپ هر کارتریج را بدست آورد

شما می توانید با جستجو محصول مورد نظر خود در سایت جی اند بی و یا تماس با کارشناسان ما از مقدار و قیمت کارتریج های جی اند بی با خبر شوید. در اخر لازم به ذکر است که مقدار چاپ تنها یکی از عوامل خرید کارتریج می باشد و شما باید به کیفیت، خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه شده توسط خریدار توجه نمایید.

به دنبال کارتریج مناسب چاپگر خود می گردید؟

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پل های ارتباطی

021-86070027

info@gbprint.ir

فرم انتقادات و پیشنهادات

پشتیبانی

دانلود برنامه جی اند بی
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت آریا لیزر ماه رویان ( گروه جي اند بي ) می باشد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.